Известие

Collapse
No announcement yet.

Смъкване просвета на 147 - възможно ли е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смъкване просвета на 147 - възможно ли е?

    Колеги, дали е възможно да се "смъкне" алфата от подписа с 2-3 см. чрез срязване/скъсяване на стандартните пружини? Тя, доколкото разбирам, е със стандартното окачване - черни пружини и амортисьори, вози доволно твърдо, но според сина стои високо. Друг е моментът, че на въпроса ми - как ще я по разбитите пловдивски улици - не получих смислен отговор
    Някой правил ли е нещо подобно? Съвети приемаме всякакви
    Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
    Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

  • #2
    Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщение
    чрез срязване/скъсяване на стандартните пружини? Съвети приемаме всякакви
    Недей, камо ли така.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Недей, камо ли така.....
      Ама що?
      В интерес на истината в момента има към 4 пръста м/у задната вежда и гумата, отпред е по-малко - задницата й е леко вирната...
      Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
      Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщение
        Ама що?
        В интерес на истината в момента има към 4 пръста м/у задната вежда и гумата, отпред е по-малко - задницата й е леко вирната...
        Купи й спортни (ниски) пружини.
        Свалят колата с 30/30, 35/35, 35/40. 40/40 и т.н., но това с рязането е някаква тема за Москвич
        sigpic

        Comment


        • #5
          Най-добре послушай ферариста какво ти говори.Срежеш ли пружините,вече нямат същата сила и при всяко клатване ще удря на тампоните.Ако искаш ниско окачване,трябва да сложиш спортно,най-малкото пружините,но е желателно и амортисьорите.Освен това във всеки момент ще си готов да ти отлети картера по нашите хубави пътища.Аз не бих свалил колата.А и ще вози доста твърдичко.

          Edit:На алфите чара им е във вирнатата задница.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Колега, ако решиш евентуално да я свалиш, земи и спортни пружини, тва с рязането е много кофти решение, няма после как да легне пружината както преди и е филм......това все пак е дизел и не е най - леката Алфа се пак.....но пък това си е мое мнение, ти си знаеш....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Като собственик на Алфа със "спортно" предно окачване (не съм го проверявал колко спортно е - така я взех), мога да ти споделя, че при по-голяма неравност по пътя ми задира кората под двигателя. Случва се дори при по-дълбоки коловози от автобусите в София, както и като минавам през трамвайните релси.

              Ако ще караш колата всеки ден - не те съветвам.

              Освен това, ако го направиш както трябва - със спортни пружини - ще усещаш всяка пукнатинка по пътя със задн*ка си.
              Subaru Legacy 3.0R
              Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
              sigpic

              Comment


              • #8
                Характеристиката на пружината е линейната деформация при въздействието на сила . В най-простият лучай си я представи като една графика (по абцисата е силата, по ординатата деформацията) а графиката е "права" линия под някакъв наклон. Именно наклона е характеристиката на пружината. Ако отрежеш пружината, по никакъв начин не променяш графиката, а единствено дължината на пружината. По този начин рискуваш при по-голямо динамично натоварване , да достигнеш края на хода на окачването (пружината вече няма да можеш да я натовариш на максимум, поради простата причина, че окачването ще я лимитира преди да си достигнал същата сила на сгъване, която си можел преди). Спортните пружини са с друга характеристика (наклона е друг). Като човек имащ спортно окачване се любувам на добрата визия и дискомфортното окачване. Именно затова колата седи в гаража за и се снимам с нея !
                Last edited by dobromirski; d.m.y г., 09:18.

                Comment


                • #9
                  Много брутално с рязането на пружините. Ефекта от дефекта е съмнителен.
                  В документите на моите пружини пише, че смъкват с 30мм. Червени.

                  В раздела продавам има няколко комплекта пружини за 147.
                  Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
                  Skype: nmilev64

                  Comment


                  • #10
                    Колега, Алфата от подписа ми е с нормално окачване, а Мерцедес-а се води с по-ниско окачване...
                    Честно казано, след една седмица обикаляне из София, търсене на място за паркиране, и вглеждане в най-малките дупки по пътя, се отказах да го карам, отказах се и да слагам по-ниско окачване на Алфа-та...
                    Да, може и по-стабилна да е, може и по-добре да изглежда, ама като ми закача на всяка маааалко по-дълбока дупка и като не мога да паркирам навсякъде....не благодаря!!!
                    Карам си я със стандартното окачване и никакво намерение нямам да слагам по-ниско... и не ми пука, че изглежда много висока!

                    P.S. За рязане на пружините дори не си и помисляй!!!
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                    Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                    Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                    Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                    Comment


                    • #11
                      Пробвай да му подскажеш на сина, че тo eдна посвалена и поизлъскана Алфа винаги е пичеловка, ама пичетата не се кефят много да ги удря в бъбреците всяка гънка на пътя...
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                        Пробвай да му подскажеш на сина, че тo eдна посвалена и поизлъскана Алфа винаги е пичеловка, ама пичетата не се кефят много да ги удря в бъбреците всяка гънка на пътя...
                        На други работи се кефят.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                        Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                        Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                        Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от vladev Покажи съобщение
                          Като собственик на Алфа със "спортно" предно окачване (не съм го проверявал колко спортно е - така я взех), мога да ти споделя, че при по-голяма неравност по пътя ми задира кората под двигателя. Случва се дори при по-дълбоки коловози от автобусите в София, както и като минавам през трамвайните релси.

                          Ако ще караш колата всеки ден - не те съветвам.

                          Освен това, ако го направиш както трябва - със спортни пружини - ще усещаш всяка пукнатинка по пътя със задн*ка си.
                          Абе и аз това му разправям на сина, ама кой ли ми те слуша, Пенке ле...
                          Благодаря на всички за постовете, сигурен съм, че и той ги чете и си прави изводи
                          Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                          Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                          Comment


                          • #14
                            То със сваленото окачване и 17-ки джанти си ходят

                            Вярно много добре изглежда но и ще трябва да се оглежда за всяка дупчица.
                            Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
                            Skype: nmilev64

                            Comment


                            • #15
                              неприятен е звука на остърган картер..ако ще я паркира на бордюр/май е неизбежно/,кофти..моята даже не е чак толкова ниска,но пак ще се намери някоя могъща дупка да и разкаже играта..а пък за друсането,на мен си ми е кеф като карам,но ако не карам си е зле

                              Comment

                              Working...
                              X